سفر رویایی امیر

امیر و یاد لحظه به لحظه ی ساره ی جان ...

سفر رویایی امیر

امیر و یاد لحظه به لحظه ی ساره ی جان ...

  • ۰
  • ۰

حال دیوانگی


وقتی که دارم کسی را میبینم که کوچکترین شباهت را با تو دارد و بیادت میوفتم


وقتی که دارم برای تینا چیزی میخرم و دلم درد میکشد که آه ای کاش همین لحظه خریدن برای تو را هم تجربه میکردم ...


وقتی شخصیت زن فیلم را که دارم میبینم اشوه و حالاتی مثل ناز کردنها و تغییر چهره تو دارد و مرا بیاد تو می اندازد.....


وقتی دلم از محبتت شعله میکشد و این فقط هفته و ماهی یکبار نیست بلکه هر روز است و بخدا قسم که شاید باور نکنی یکبار در روز که هیچ روزی دهها بار است تا حالتی که مینشینم و از همه چیز دنیا دست میکشم و میگذارم همه چیز بگذرد و انگار این من و فراق تو و دل نا آرام و زمان که متوقف شده است


و پاک میکنم از چشمانم اشکهایی که جاری می شود. و بخدا قسم این سهم روزانه من است و روزانه و روزانه و ...


و گاهی اوقات مثل حیوانی زخم خورده و یا تیر شکارچی بر قلبش نشسته از درون فریاد و جیغهایی مهیب میکشم و میسوزم  از درد غمت و نمیدانم با این تیر در قلب چه کنم و فریاد و فریاد و غرش هایی که هر آدمی را به ترس و دلهره و همذات پنداری می اندازد که چه شده است این موجود را و از چه این چنین آه و فغانی جان کاه میکشد ؟

 و بعد خودم را میابم که باز هم چشمهایم خیس خیس اند و هق هق امانم نمیدهد ...


تو بگو ..... تو بگو که با این غمت و مهرت چه کنم ؟ مهری که مرا آتش میزند و راهی نیست برای وصلت آن از نظر تو ...


بگو چه کنم با عشق پنهانیت در قلبم که میسوزاند و میسوزم و آه که دارم آتش میگیرد تمام وجودم .....


هر روز وسوسه تماس با تو دارم   آه صدایت    آه آن لحن زیبایت  ....

هر روز وسوسه قرار جدیدی با تو دارم هر روز

و هربار خودم را مهار میکنم و مهار ...

اینکه ما هر یک بنحوی آن یکی را میخواهد و هر یک نگاه خودش را دارد که به وصلت منجر نمی شود فکرم را میخورد ...


و آه همین مهار کردن خودش چقدر سخت است و باز در همین سختی بیاد تو بیشتر و بیشتر می افتم و اصلا مونسم شده است ...


و این ماجرای کمرنگ سالهای اخیرم است

و ماجرای پر رنگ روزها و ماههای اخیرم ....


آه که همین ها را هم نتوانستم با تو بگویم .


  • ۹۵/۱۲/۲۵
  • امیر بی نام و نشان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی